Asprovalta, Nea Vrasna, Paralia Vrasnon Accommodation & Tourism Association

Πρόγραμμα Leader 2014-20

Η Αναπτυξιακή Νομού Θεσσαλονίκης – Αναπτυξιακή Ανώνυμη Εταιρία ΟΤΑ (ΑΝΕΘ), ως υποψήφια Ομάδα Τοπικής Δράσης (ΟΤΔ), ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ τη σειρά ενεργειών διαβούλευσης/ ενημέρωσης, με στόχο την προετοιμασία του νέου τοπικού προγράμματος  CLLD/ LEADER, στην Ύπαιθρο του Νομού Θεσσαλονίκης.

Για τον ολοκληρωμένο και επιτυχή σχεδιασμό του νέου προγράμματος, είναι απαραίτητη η ενεργός συμμετοχή όλων των κοινωνικών εταίρων και φορέων στις ενέργειες διαβούλευσης/ ενημέρωσης. Στο πλαίσιο αυτό, οι φορείς της περιοχής, αλλά  και ο τοπικός πληθυσμός έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν προτάσεις, απόψεις και ιδέες, τόσο για τον καθορισμό της περιοχής εφαρμογής, όσο και μία καταρχήν εκδήλωση του επενδυτικού ενδιαφέροντός τους.

Το «CLLD», από τα αρχικά του «COMMUNITY – LED LOCAL DEVELOPMENT», δηλαδή, «Τοπική Ανάπτυξη με Πρωτοβουλία Τοπικών Κοινοτήτων», είναι η μέθοδος σχεδιασμού και υλοποίησης αναπτυξιακών στρατηγικών, βασισμένη στην προσέγγιση LEADER, η οποία θα εφαρμοστεί για την περίοδο 2014-2020.

Η ΑΝΕΘ δραστηριοποιήθηκε ήδη σε όλες τις προηγούμενες προγραμματικές περιόδους στην ευρύτερη περιοχή της Υπαίθρου του Νομού Θεσσαλονίκης και υλοποίησε με επιτυχία 4 τοπικά προγράμματα LEADER, από το 1992 μέχρι και σήμερα και 1 Τοπικό Πρόγραμμα Αλιείας.

Με βάση την εμπειρία αυτή, αλλά και τους όρους και τους περιορισμούς του εγκεκριμένου Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης (ΠΑΑ) 2014-2020 και του Επιχειρησιακού Προγράμματος Αλιείας & Θάλασσας (ΕΠΑΛΘ) 2014-2020, έχει ήδη προσδιορίσει, μία κατ΄ αρχήν προτεινόμενη περιοχή εφαρμογής για το νέο πρόγραμμα. Η περιοχή αυτή περιλαμβάνει μεγάλα τμήματα έκτασης 8 Δήμων της Υπαίθρου του Νομού Θεσσαλονίκης (Δήμοι Βόλβης, Δέλτα, Θερμαϊκού, Θέρμης, Λαγκαδά, Πυλαίας – Χορτιάτη, Χαλκηδόνος, Ωραιοκάστρου).

Αν ενδιαφέρεστε για συμμετοχή στο προγράμμα leader 2014-20 επισκεφτείτε το http://www.aneth.gr/clld/. και στείλτε την πρόταση σας- χωρίς δέσμευση υλοποίησης στην παρούσα φάση.

© 2016 boulios.com - Digital Tourism Marketing